Ревю: Рефан измиващ гел с хмел и салвия

by - януари 20, 2014


Направо се чудя как до сега не съм писала ревю за любимият си до момента измиващ гел на Рефан с хмел и салвия. Изразходила съм толкова много опаковки от него и със сигурност ще продължавам да го купувам. А сега ето и малко информация за кожата ми:

За последните 1-2 години кожата ми се промени. Акнето и черните точки за съжаление не смятат да ме оставят скоро, но определено кожата ми е била в далеч по-лошо състояние в тийнейджърските ми години. Но ако преди за мен и за кожата ми не беше проблем да използвам сутрин и вечер измиващ гел, ексфолиант, тоник, крем и т.н. които обещават да излекуват акнето, то сега това е невъзможно за мен. Предполагам това е заради салициловата киселина, която съдържат най-често тези продукти. Именно поради тази причина залагам на по-нежните продукти в ежедневието си. Не съм специалист, но според мен в тийнейджърските ми години кожата ми беше мазна, а сега е комбинирана и чувствителна.

А сега за самия продукт. Предназначен е за хора със смесена и склонна към омазняване кожа. Есктрактите от хмел, салвия и брашлян обещават да успокоят възпаленията и да контролират омазняването. Самият продукт представлява прозрачен течен гел с лек син цвят и фини ексфолиращи частици. При нанасяне върху лицето тези частици не се усещат. Аромата е много лек и свеж. Върху лицето не образува никаква пяна, а по скоро e с хлъзгава консистенция. Използвам го главно сутрин и по-рядко вечер. Разчитам на него сутрин защото е много нежен и не изсушава кожата, като същевременно с това премахва лекото омазняване на Т-зоната ми. Използвала съм го и вечер, но тогава предпочитам да ползвам по-силни почистващи продукти.

Количество: 150мл
Цена: от 4,20 до 5,50 в зависимост къде го намерите
Ето и снимка на състава за тези от вас които се интересуват от съставките:


Кой е вашият любим измиващ гел?




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

7 коментара

  1. Аз използвам на Garnier с въглен. Много съм доволна от него! Идеален ми е с моята смесена кожа.

    ОтговорИзтриване
  2. Точно в момента страшно много харесвам гелчето на Елея за нормална кожа, иначе също така съм много доволна от измиващата пяна на Нивея, пак за нормална кожа :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мисля, че съм пробвала пяната на Нивеа. Хареса ми, но аромата и ми беше малко по-силен. А за козметиката на Елеа се чудя от много време дали да я пробвам :)

      Изтриване
  3. И аз бих го провала, тъй като кожата ми сега зимата е започнала да се бели на места и с нищо не успявам да я хидратирам достатъчно, а измиващите гелове само я оставят още по опъната и суха. Дано това да ми подейства добре.

    ОтговорИзтриване